Dag ett

 
Pressentation av mig själv + bild
 
Mitt namn är Nickolina Maria Susann Strålberg, jag är 20 år och bor och är uppväxen i en småländsk stad vid namn Värnamo. Min mor och far är skilda och jag en lilla syster som heter Fanny. Just nu jobar jag på willys och har gjort sen en tid tillbaka, innan dess så gick jag på gymansiet och då samhäll samhäll.
Jag har en hund som heter Nikita, min lilla ögonsten! Hon heter Nikita efter den kolla bruden i tvserien Nikita, och för att jag ville ha nått på N för mitt namn börjar på de så de blev perfekt!
Mina största intressen är att
- gå på loppisar de är bland de mysigaste som finns,
- tatueringar, kan sitta och spana på tatueringsbilder i timmar och bara glömma bort tiden och bli totalt inspirerad.
- resa, sedan första utlandsvistelsen med familjen när jag vart liten så har jag vart helt såld på resandet. Har vart ute på en lång resa i 3 månader och snart blir det en ny!
-  Träna, träna få mig att mår bra och jag får så himla mycket energi av det!
- umgås med mina fina vänner och min underbara familj och min hund, de är de bästa som finns!
- shopping, något som jag gör  lite för ofta ibland! haha
- Jag älskar 50 talet, kläderna, filmer, bilder, bilar, musiken. Har i princip gjort de ett bra tag, men de är först nu de här året som jag börjat klä mig lite i den stilen och de känns helrätt!
 
Som person är jag oftast väldigt glad , ärlig och sjuuuuukt nyfiken, vill veta allt och frågar ofta en fråga om nått innan ens personen berättat klart slutet där jag troligen kommer få svar på frågan! om ni förtsår hur jag menar! x)
Jag är envis och ger mig verkligen inte i första taget, jag har ett hett temprament (Vilket jag inte tycker är så roligt, men jag jobbar på de)
Som person är jag väldigt impulsiv när det gäller vissa grejer, som tex köp av prylar och kläder. Jag är inte sån som går och grubblar om jag ska ha de eller inte. Om jag vill ha de så köper jag de, om jag är osäker så blir det oftast inte att jag köper de. Men då glömmer jag de snabbt haha
Jag älskar att styra upp saker som min och viktorias resa, att få noggrant planera in saker och att få ihop tiden i alla länder och bestämma vart vi skulle åka! Sånt tycker jag är jätte roligt!
De värsta jag vet är folk som pratar skit bakom ryggen på en, och inte kan stå för de dom säger!
 
lite annat smått & gott!
 
Jag älskar färgen rosa finns ingen finare färg, nu låter jag jäkligt tjejig! Men älskar den, jag blir så glad av att bara se färgen av den på något, himla sjukt egentligen haha
Jag är ett stort fan av Marilyn Monroe, har vart de sen barsnben! Har hur mycket prylar som helst med henne på och har 2/3 av hennes filmer! Min dröm är att ha alla innan jag är död haha
 
Jag ska tatuera in min farmar & farfars bröllopsfoto på min rygg nångång
 
Jag mår dåligt i min själ när de är skitigt och ostädat i mitt rum, sånt klarar jag verkligen inte av. När de gått för lång så får jag alltid nått ryck och ska rensa och städa i hela rummet!
 
Jag älska högklackade skor, och har en himla massa! Men jag använder knappt hälften!
 
De får räcka som presentation! pusss
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Mamma

Ja min dotter det är du som du presenterar dig....<3

Svar: <3
nickolina strålberg

2012-08-27 12:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback