att vara eller inte vara korthårig, de är frågan!?

Som jag nämnde i nått inlägg så har jag tagit ut mitt löshår, det har nu gått två dagar sen dess. Jag gillar på ett sätt att ha mitt vanliga korta och lite lockiga hår för det är just jag.
Samtidigt så ogillar jag de till max, för de växer inte så snabbt, det är alldeles för tunt, och mina lockar poppar upp lite här och var!
Så min fråga nu som jag ställer till mig själv är, ska jag köra på en till omgång med löshår? De slet förvånarts lite på mitt hår, jag gjorde en hårfärläning för ett par årsen och kan ju säga att mitt hår mådde inte bra efter de!
Tog ett antal ÅR för håret att reparera sig ordenligt! Jag känner mig mer vuxen på något vis när jag har längre hår, och jag tycker inte att jag ser så barnslig och liten ut som jag gör när jag har korthår.
Dessutom känner jag mig faktiskt mycket självsäkrare och vackrare med långt. Men det är ju det här med pengar, de kostar att ligga på topp!
Men det blir nog långt hår ändå, känner att saknar de alldeles för mycket! Ne nu ska jag beställa hår , whoop whopp!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback