and here comes the bomb!

kaboooooom! Jag har lärt mig äta banan, allt började för några veckor sen då mamma köpte hem banan yougort. Kände då nått inom mig att jag MÅSTE testa denna för den luktade så gott! Så smakade och den va himmelsk! Sdan tog jag mig an att lägga lite banan bitar i vanlig vanilj yougurt, och de va mumma! Helt sjukt är detta, för jag har verkligen hatat banan sen jag var pytteliten. Mamma brukade mata mig med banan när jag var bebis men sedan 3-4 årsåldern så har jag inte klarat av de, kanske fick för mycket som liten! Men iaf, idag gjorde jag ett till framsteg, kökade friterad banan och det var jätte gott :D Lite stolt över mig själv, för trodde aldrig att jag skulle börja gilla de!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback