20 år och inte hål i tanden oskuld längre!

Rubrikern säger allt, efter 20 år och inte haft en endaste litet hål så hade jag nu ett, dock pyttelitet sa dom. Men ändå, ett hål nu är den eran förevigt bryten! haha Kan aldrig mer säga att jag aldrig haft ett hål, inte för att de kommer påtal så ofta men ändå! greejen liksom! 
Men de kom nått positivt ur de, förutom att jag fick de lagat då, så behövde jag inte punga ur massa pengar som jag trodde! Är med i frisktanvård, som betyder att man betalar en viss summa för tandvård varje år. Jag hade ju gått och trott att det bara gällde rutinbesök och inte om man hade hål eller likande! De va riktigt gött, för efter att har köpt hundmat för 600 kr var jag inte speciellt sugen på att lägga ut mer pengar!
Nu ska jag hänga med mami och handla lite sedan vankas arbeteall, ha en trevlig eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback